اعلام آمادگی۵۳ پایگاه اورژانس استان یزد در ایام اعیاد شعبانیه

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد گفت: در ایام برگزاری جشن‌های شعبانیه ناوگان زمینی و هوایی اورژانس ۱۱۵ استان یزد در سطح استان در آماده باش کامل هستند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: با  فرا رسیدن هفته سلامت و گرامیداشت اعیاد شعبانیه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ناوگان زمینی و هوایی اورژانس ۱۱۵ با هدف تسریع در خدمت رسانی در سطح استان به صورت آماده باش هستند.

دهقان ضمن تبریک خجسته اعیاد شعبانیه افزود:با توجه به اینکه در سال گذشته در ایام برگزاری جشن‌های شعبانیه شاهد حوادث سقوط از ارتفاع و برق گرفتگی جهت آذین بندی جشن‌ها در سطح استان بوده ایم بر ضرورت رعایت نکات ایمنی از سوی مسئولین برپایی جشن‌های شعبانیه تاکید کرد.

رئیس سازمان اورژانس افزود:در این ایام تمامی ۵۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در سطح شهر‌ها و جاده‌ها در آماده باش کامل هستندتا شهروندان و مسافران در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی با برقراری تماس با شماره ۱۱۵ بتوانند از خدمات فوریت‌های پزشکی استفاده نمایند.

وی همچنین ضمن آرزوی قبولی نذورات به تهیه کنندگان و توزیع کنندگان نذورات توصیه نمود با توجه به اهمیت موضوع و حفظ سلامت مصرف کنندگان استفاده از آب آشامیدنی سالم و شستشو مستمر ظروف چندبار مصرف که برای توزیع آب، چای و مواد غذایی استفاده می‌شود، ضروری است و ترجیحا از ظروف یکبارمصرف استفاده شود.

انتهای پیام/ی

تمهیدات اورژانس ۱۱۵ یزد در اعیاد شعبانیه

برچسب ها: اورژانس ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.