روند احداث خانه کشتی اندیمشک زیر ذره بین رییس فدراسیون کشتی

رییس فدراسیون کشتی امروز با حضور در شهرستان اندیمشک از روند احداث خانه کشتی 5 هزار نفری و سالن های کشتی شهدا در این شهرستان بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی امروز، 3 اردیبهشت ماه به همراه فرماندار اندیمشک، رئیس هیأت کشتی خوزستان و جمعی از مربیان و مسئولان کشتی این شهرستان از روند احداث خانه کشتی 5 هزار نفری شهرستان اندیمشک بازدید بعمل آورد.

رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: فدراسیون کشتی تصمیم دارد پس از بهره برداری از این خانه کشتی میزبانی یکی از رقابت های مهم بین المللی از جمله؛ جام جهانی یا جام تختی در سال 2019 میلادی را به این شهرستان واگذار نماید.

در این سفر پرویز سیروس پور، مشاور عالی فدراسیون کشتی نیز حضور داشت و از سالن های کشتی کوی شهدا بازدید کرد.

خادم در ادامه این بازدید از سالن کشتی در حال تکمیل و تجهیز که قرار است بزودی تمرینات کشتی گیران در آن پیگیری شود بازدید نمود و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.

رییس فدراسیون کشتی با حضور در سالن فعلی کوی شهدا تمرین فرنگی کاران این شهرستان را از نزدیک نظاره کرد.

پرویز سیروس پور، مشاور عالی فدارسیون کشتی در جمع کشتی گیران به جایگاه ممتاز اندیمشک به عنوان یکی از مراکز مهم کشتی فرنگی ایران اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حمایت هرچه بیش تر مسئولان امکانات این منطقه مستعد، هر روز بیش تر از دیروز شود.

انتهای پیام/گ

بازدید رییس فدراسیون کشتی از خانه کشتی

برچسب ها: فدراسیون کشتی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.