رئیس سازمان بهزیستی مطرح کرد؛

حضور بانوان نابینا در مسابقات بین المللی قرآن در سال آینده

بندپی گفت: به جهت تحکیم خانواده و نقش پررنگ زنان، در سال آینده مسابقات زنان تحت پوشش بهزیستی را نیز مانند آقایان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه چهارمین روز از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: سازمان بهزیستی این افتخار را دارد تا در جهت ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی با حضور روشندلان عزیز در مسابقات قرآنی حضور پیدا کند.

وی در ادامه ضمن خشنودی از نحوه برگزاری مسابقات قرآنی اظهار کرد: یکی از مسائلی که در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز تاکید شده است، اقدامات پیش گیرانه در جامعه است، به همین منظور با پیدا کردن برنامه‌ای قرآنی منظم در بین آحاد جامعه گام‌هایی را تثبیت کردیم؛ در نتیجه در دو سال پیاپی سازمان بهزیستی در بین دیگر ارگانها اولین نهادی است که از لحاظ فرهنگی فعالیت‌های گسترده داشته است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به طور قطع در مهد کودک‌ها با ظرفیت حدود ۵۷۰ هزار نونهال، برنامه‌های ویژه در رابطه با قرائت و حفظ و اقامه نماز داریم. همچنین برنامه‌های قرآنی را برای کودکانی که سرپرستی آنها را بر عهده داریم، در نظر گرفته ایم.

بندپی بیان کرد: در محضر مدیران محترم اعلام می‌کنم که به جهت تحکیم خانواده و نقش پررنگ زنان، مسابقات زنان نابینا تحت پوشش بهزیستی را نیز مانند آقایان سال آینده برگزار خواهیم کرد و از دیگر کشورها هم دعوت خواهیم کرد.

گفتنی است؛ عصر امروز مصلی بزرگ تهران میزبان سبزپوشان نیروی انتظامی و حضور حداکثری مستعمین آیات نورانی قرآن کریم بود و در این برنامه متسابقین راه یافته به مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.