حمیسی: کارگروهی برای نظارت به بازی‌های لیگ آزادگان تشکیل شده است

رئیس حراست فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ، کارگروهی به نام راستی آزمایی و صیانت از لیگ را تشکیل داده است.

حمیسی: کارگروهی برای نظارت به بازی‌های لیگ آزادگان تشکیل شده استمحمود حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات برخی از مربیان و بازیکنان درباره به ثمر رسیدن گل‌های مشکوک در لیگ آزادگان اظهار کرد: سازمان لیگ از اسفند ماه کارگروهی را به نام راستی آزمایی و صیانت از لیگ تشکیل داده است که هر هفته جلساتی را برگزار می‌کند.

او ادامه داد: این جلسات با حضور کلیه اعضا، رئیس کمیته داوران و مسئولان رکن قضایی فدراسیون برگزار می‌شود. برای هر مسابقه نفراتی به عنوان نماینده در رقابت‌ها حضور داشتند که گزارشات فنی را برای کارگروه ارسال می‌کنند.

حمیسی تصریح کرد: اگر اعتراض یا صحبتی مطرح است باید گزارش های خود را به صورت مکتوب و اگر فیلمی در این زمینه وجود دارد به صورت کلیپ به کمیته اخلاق ارسال کنند تا مسئولان آن را با گزارش نماینده مسابقه مقایسه کنند.

او درباره اینکه اگر حقی از تیمی ضایع شده باشد امتیاز بازی برگرداند می‌شود یا خیر،گفت: این جلسات کارگروه‌ هر هفته برگزار می‌شود و تاکنون موردی ثابت نشده است که بخواهیم امتیازات را تغییر بدهیم.

حمیسی درباره بازیکنانی که از تیم رقیب پول دریافت می کنند،تصریح کرد: تمام این موارد از ابتدای لیگ بررسی شده و در این زمینه حساسیت وجود دارد.

رئیس حراست فدراسیون در پایان درباره پرونده محرومیت مدیر لیگ برتری خاطر نشان کرد: این موضوع را باید از رکن قضایی فدراسیون پیگیری کنید.

انتهای پیام/

اظهارات حمیسی درباره کار گروه راستی آزمایی رقابت‌های لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار