جذب 122 میلیارد و 852 ميليون ریال اعتبار برای خرید ادوات کشاورزی

مدیر جهادکشاورزی شهرستان كرمانشاه گفت: در سال گذشته تعداد286دستگاه تراكتور سبك و سنگين و 16 دستگاه كمباين و ادوات كشاورزی برای این شهرستان مصوب شد.

حاتمی مدیر جهادکشاورزی شهرستان كرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۲۱ دستگاه انواع تراکتور، ۸ دستگاه کمباین سنگین و نیمه سنگین به مبلغ ۱۲۲ میلیاردو ۸۲۵ میلیون و ۸ هزار ریال در شهرستان کرمانشاه جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه با اشاره به جذب ۷۱ درصدی اعتبارات اختصاصی این شهرستان اظهار کرد: با جذب اعتبار یاد شده ۴۸ دستگاه تراکتور زراعی سبک،۷۳ دستگاه تراکتور زراعی سنگین و نیمه سنگین،۸ دستگاه کمباین و تعداد ۲۱۰ دستگاه ادوات دنباله بند در زیربخش زراعت و باغبانی خریداری شده است.

وی گفت: باید در جهت بالا بردن تولید، کیفیت محصولات تولیدی و افزایش بهره وری گام‌های اساسی برداشته شود و با کشت مکانیزه هزینه تولید محصولات کشاورزی را پایین آورد و همچنین با توجه به خشکسالی و کاهش بارندگی طی سال‌های گذشته، برای حفظ آب و خاک باید به سمت و سوی استفاده از فناوری‌های جدید و ماشین آلات نوین رفت.

 
انتهای  پیام/ز
 

تاکنون ۱۲۱ دستگاه انواع تراکتور در شهرستان کرمانشاه جذب شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار