حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی:

پاسداری از انقلاب اسلامی هرگز ایستایی و توقف ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پاسداری از انقلاب اسلامی را باور و عملی پیش برنده که هرگز ایستایی وتوقف ندارد توصیف کرد.

پاسداری از انقلاب اسلامی هرگز ایستایی و توقف نداردبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی ،نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از معاونان ، مدیران و کارکنان برگزیده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در سالن اجتماعات شهید محلاتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم با اشاره به شکل گیری و فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداری یک شغل نیست، بلکه رسالتی دینی است که حقیقت آن عبادت مجاهدانه می باشد.

وی افزود: پاسداری به معنای در مقام انجام تکلیف برآمدن و گام برداشتن در راه و مسیر ولایت مداری است که گذر از آن با اسقامت وتحمل سختی ها و ناملایمات همراه می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پاسداران در همه احوال و وضعیت ها می بایست در تلاش مجاهدانه برای حمایت از دین اسلام و پیروی از مسیر سعادت بخش ولایت باشند، اظهار کرد: پیام رسای امام حسین(ع) - بزرگ پاسدار کربلا- این بود که در راه حمایت از دین خدا از همه چیز بگذریم و این درس بزرگی برای پاسداران است که در مسیر پیش رو، با بصیرت نسبت به انقلاب، دشمن شناسی و شناخت کافی نسبت به تکلیف و رسالت مهمی که بر دوش دارند ، گام برداشته و استقامت و صبر نیز داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مهمترین شاخص الگوگیری از ولایت را تبعیت دانست و افزود: برجسته ترین مصداق تبعیت از ولایت، قمربنی هاشم ،حضرت اباالفضل(ع) و حضرت علی اکبر(ع) هستند که شاخص و الگوی حقیقی برای پاسداران اسلام و انقلاب می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: پاسداران نمونه کسانی هستند که در ویژگی و خصوصیات دینی و انقلابی از جمله بصیرت دینی، ولایت مداری، روحیه جهادی و انقلابی و صداقت و شجاعت پیشتاز هستند و از الگوهای دینی بهره بیشتری برده اند. پاسدارانی نظیر شهید همدانی، شهید میثمی و شهید حججی نمونه بارز آن ها هستند.

وی افزود: پاسداری یک فرهنگ و روحیه است که به درون انسان برمی گردد یک روز ظهورش شهید "همت" است ، زمانی شهید "همدانی" و در زمانی دیگر شهید "حججی" نمونه بارز فرهنگ و روحیه پاسداری می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی پاسداری از انقلاب اسلامی را باور و عملی پیش برنده که هرگز ایستایی وتوقف ندارد توصیف و تصریح کرد: تنها کسانی می توانند در این راه موفق باشند که در صحنه و میدان جهاد اکبر پیروز شده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با تبریک به پاسداران نمونه و برگزیده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و با تاکید بر اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی حد توقف ندارد ، گفت: باید پاسداری را تا رسیدن به سرمنزل مقصود که همان خداوند متعال است ادامه دهیم و در این مسیر ثابت قدم بوده و استقامت و پایداری داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، از خانواده شهید مدافع حرم "حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده" و جمعی از پاسداران نمونه نمایندگی ولی فقیه در سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار