مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء؛

آمریکایی ها در منطقه بدنبال بازسازی قدرت با ابزار سازمان ملل و حقوق بشر هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: وحدت مثال زدنی و بی نظیر ارتش و سپاه در کشور مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء  در مراسم افتتاحیه مسجد حضرت فاطمه الزهراء(س) پیرانشهر افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور شخصیتی مثل امام خمینی(ره) که معادلات سیاسی جهان را عوض کرد دشمنان انقلاب با طراحی توطئه هایی سعی در انزوای این نهضت برگرفته از مکتب سیدالشهداء برآمدند و به حول و قوه الهی 40 سال علی رغم دشمنی و تلاش فراوان از نیروهای انقلابی شکست خوردند.

حجت الاسلام سرایی به همکاری و برادری نیروهای مسلح در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای سپاه و ارتش با وجود تحریم و کمبود امکانات در اوج قدرت در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و همواره پشتیبان ولی امر بودند و با تقدیم هزاران شهید صدای مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

حجت الاسلام سرایی یادآورشد: از اوایل انقلاب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایجاد شبهات سعی در اختلاف افکنی بین سپاه و ارتش در جهت مقاصد شوم خود بودند که این موضوع با تیز بینی رهبر انقلاب و هوشیاری فرماندهان خنثی گردیده است.

وی به دشمنی آمریکا با ملت های مسلمان اشاره کرد و گفت: بمب ها و موشک های شیمیایی آمریکا و هم پیمانانشان مردم بی دفاع و مظلوم کشورهای اسلامی را قتل عام می نمایند و خود پرچم دفاع از حقوق بشر را بلند کرده و با هزاران نیرنگ و فریب دولت سوریه و رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت را متهم به نقض حقوق بشر و کشتار مردم با سلاح های شیمیایی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان ادامه داد: با فداکاری رزمندگان مقاومت در مبارزه با داعش، سیاستمداران آمریکا در افکار عمومی حتی در بین ملت های خود رسوا گردیده و در جواب پرسشی که چه کسانی داعش را بوجود آورده و حمایت کرده اند بی جواب مانده اند.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی تصریح کرد: عربستان پشتیبان مالی جنایات آمریکایی و صهیونیستی در منطقه بوده و رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند که عربستان بعنوان گاو شیرده برای پیاده سازی سیاست های آمریکاست.

سرایی در ادامه به انقلاب مصر اشاره کرد و اشتباهات محاسباتی محمد مرسی را در مورد آمریکا عامل شکست این انقلاب مردمی عنوان کرد.

حجت الاسلام سرایی افزود: به برکت روحیه شهادت طلبی و جهادی حزب الله لبنان به قدرتی دست یافته که نه تنها در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده بلکه معادلات منطقه را تعیین می کند.

وی تثبیت رژیم صهیونیستی را مسئله و اولویت اصلی آمریکا دانست و گفت: آمریکایی ها با ایجاد درگیری در جهان اسلام و متهم کردن جبهه مقاومت بدنبال بازسازی قدرت با ابزار سازمان ملل و حقوق بشر هستند اما غافل از اینکه مردم مسلمان و رزمندگان جبهه مقاومت با الگو گیری از دفاع مقدس و شهدای ایران اسلامی توطئه های دشمنان را خاموش می نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با ابراز تاسف از دست های پنهانی که در جامعه با کم رنگ جلوه دادن راه و طریق شهداء بدنبال تفرقه افکنی می باشند، گفت: در شرایط حساس کنونی که جبهه استکبار و کفر با تمام توان در برابر اسلام و مسلمانان ایستاده مردم و بخصوص مسئولین می بایست همواره یاور نیروهای مسلح بخصوص ارتش و سپاه باشند چرا که تضعیف این نیروها صدمات جبران ناپذیری بر پیکر جامعه وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

افتتاح مسجد حضرت فاطمه الزهراء(س) پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.