بخشدار موگرمون؛

نجات جان گردشگران گرفتار شده در کوه سیاه لنده

پس از تلاش چند ساعته بخشدار موگرمون، رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان لنده 14گردشگر گرفتار شده در دلی خیارکار وکوه سیاه نجات و افراد گرفتار شده به لنده منتقل شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  موسی محتشم بخشدار موگرمون ضمن اشاره به تماس چند نفر از گردشگران به ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده مبنی بر گرفتار شدن 14نفر از همراهان آنها در منطقه کوه سیاه گفت: ساعت 14روز گذشته با ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده تماسی مبنی بر گرفتار شدن 14نفر از گردشگران بهمئی در منطقه دلی خیارکار و کوه سیاه دریافت کردیم که بنا به تدابیر و تصمیم رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده فوراً به منطقه اعزام شدیم.

وی افزود: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از جمعیت هلال احمر شهرستان لنده و یک دستگاه خودروی پیکاپ بخشداری موگرمون در ارتفاعات کوه سیاه به منطقه اعلام شدند.

بخشدار موگرمون تصریح کرد: متاسفانه برخی از گردشگران به هیچ عنوان به اخطارهای سازمان هواشناسی توجه ندارند علی رغم اینکه سازمان هواشناسی از چند روز قبل اعلام کرد که وضعیت جوی طی روز های آینده نامساعد و بارندگی به همراه دارد.

وی تاکیدکرد: متاسفانه هفته گذشته نیز تعداد 24نفر از شهروندان تشانی از توابع استان خوزستان نیز در همین ارتفاعات گرفتار شدند که از ساعت 8شب تا 8صبح روز بعد عملیات نجات ادامه داشت.

انتهای پیام/غ

 نجات گردشگران در گوه های لنده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.