تقویت گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در استان همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از تقویت برگزاری گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در این استان خبر داد.

تقویت گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شاهرخی، معاون سیاسی  امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه توسعه و ارتقای کشور در گرو نقش‌آفرینی جوانان است،اظهار داشت: سرمایه اجتماعی بزرگترین سرمایه هر کشور است و این امتیاز به حضور جوانان در امور و تصمیمات یک کشور مرتبط است.

وی ادامه داد:گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در استان همدان با حضور جوانان تقویت و با جدیت بیشتری برگزارشود.

معاون سیاسی  امنیتی استانداری همدان افزود: جسارت و شجاعت جوانان این مرز و بوم زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور است،

شاهرخی با تاکید به اینکه مسئولان استانی باید گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی را با حضور و انرژی جوانان برگزار کنند، گفت: مسئولان باید در حوزه‌های مختلف توجه به عقل، خودکفایی، نقش‌آفرینی و خلاقیت و نوآوری جوانان را در نظر بگیرند و محیط را برای نقش‌آفرینی جوانان باز کنند.

وی با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورزان جوان در استان همدان که اعضای آن نخبگان هستند، عنوان کرد: باید از افکار و ایده‌های جوانان بهتر و بیشتر استفاده کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان نیز با اشاره به شعار سال، بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: باید خرید کالای ایرانی با گفتمان‌سازی و فضاسازی همراه شود.

مهرداد نادری فر به برنامه ریزی برای انتخاب جوانان نمونه اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید انتخاب جوان برگزیده با فراخوان‌های گسترده انجام شود، افزود: تولید محتوای برنامه‌های هفته جوان باید در برنامه ریزی یک ساله محقق شود.

وی در پایان از مراسم بزرگداشت هفته جوان در پیاده‌راه بوعلی همدان خبر داد و گفت: این جشن با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

گفتمان‌های سیاسی و اجتماعی در استان همدان تقویت شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.