جذب سرباز معلم در خوزستان

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از ۴۰۰ نفر سرباز معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد که اولویت با فارغ التحصیلان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

حرج چلداوی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: 400 نفر سرباز معلم جذب آموزش و پرورش خواهند شد که اولویت با فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کار و دانش است و افرادی که به صورت سرباز معلم جذب می شوند و به دلیل اینکه مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه 2 سال تمام است پس متقاضیان نباید دارای کسر خدمت باشند.

وی افزود: داوطلبان از بین واجدین شرایط دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن ها تیر و شهریور ٩٧ می باشد، ثبت نام و امتیاز بندی می شوند و سپس اداره کل اموزش و پرورش موظف است بر اساس نیاز و انجام مراحل گزینش نسبت به جذب آنها اقدام کند.

 چلداوی بیان داشت: درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام شده و افرادی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می شوند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش هیچگونه حق استخدامی و یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی کند.

وی در پایان گفت : فرآیند تایید صلاحیت متقاضیان جذب به صورت سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان 10 اردیبهشت ماه 97 آغاز می شود و تا 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/م

جذب  400 سرباز معلم ازفارغ التحصیلان فنی حرفه ای  در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.