حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی کشور

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام گفت: باید در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی کشور خرید کالای ایرانی را در سرلوحه کار قرار دهیم.

حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;بهمن رحمتی معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان ایلام بیان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل عزم ملی نیاز است تا همه آحاد جامعه در یک حرکت و تکاپوی جدی، در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق اقتصادی کشور چه در بعد فردی و اجتماعی و در سطح مدیریت خانوار و مدیریت جامعه و دستگاه های دولتی، خرید کالای ایرانی را در سرلوحه کار قرار دهند.

 رحمتی عنوان کرد:نکته قابل توجه این است که خرید کالای با کیفیت ایرانی از طرفی برای مشتریان مناسب و به صرفه است، از این نظر که دارای کیفیت خوبی است و بر اساس هنر، سبک دینی و اسلامی خودمان و مطابق با هنر و فرهنگ ایرانی ساخته می شود و از طرفی خرید کالاهای ایرانی موجب حمایت از تولید کننده داخلی و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

وی گفت: وظیفه ما والدین است که فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را در بین فرزندان خود نهادینه کنیم و به آنها آموزش دهیم که حتی الامکان از تولیدات داخلی برای تامین مایحتاج خود استفاده کنند.

رحمتی اظهار کرد: آنچه که جای تردید ندارد این است که با خرید کالای ایرانی، تولید داخلی حمایت می شود و رونق می گیرد، با رونق تولید داخلی، زمینه بیشتری برای تولید فراهم می‌شود، رونق صنایع و تولیدکنندگان منجر به جذب نیروی کار و زمینه اشتغال جوانان و افراد جویای کار فراهم می شود.

وی افزود: البته که این مهم تنها بر عهده مردم نیست، مسئولان نیز باید همت به خرج داده و با مدیریتی جهادگونه شرایط تحقق حمایت از تولید داخلی را با نظارت صحیح، جلوگیری از ورود بی رویه کالای بی کیفیت خارجی و تنظیم بازار انجام دهند و مسلم است که نقش مسئولان در این عرصه بسیار سنگین تر است.

 

انتهای پیام/با

 

خرید کالای ایرانی و توسعه اقتصادی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.