سنندج، میزبان برگزاری رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا

رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا جهت حضور در رقابت های جهانی و آسیایی روز 14 اردیبهشت ماه با شرکت استان های سراسر کشور به میزبانی شهر سنندج برگزار می گردد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا با حضور استان های سراسر کشور روز 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر سنندج برگزار می گردد .

این مسابقات با حضور استان های سراسر کشور در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و نفرات برتر آن پس از گذارندن اردوی آمادگی به رقابت های جهانی و آسیایی 2018 اعزام خواهند شد .

ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های قهرمانی کاتای کشور روز 13 اردیبهشت ماه با ورود به شهر سنندج از سوی مسئولین برگزاری مسابقات پذیرش خواهند شد .

با اعلام فدراسیون این مسابقات صبح و بعدازظهر روز 14 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد سنندج برگزار می شود و با اتمام رقابت ها نفرات برتر طی روزهای 15 تا 19 اردیبهشت ماه در اردوی تدارکاتی حضور خواهند یافت .

در پایان اردوی تدارکاتی زیر نظر رئیس کاتای فدراسیون جودو کشور مسابقات درون اردویی جهت حضور در رقابت های جهانی و آسیایی برگزار می شود .

گفتنی است؛ نفرات برتر اردوی انتخابی به رقابت های جهانی مکزیک و آسیایی هنگ کنگ اعزام می شوند .

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا به میزبانی سنندج

 

 

 

 

برچسب ها: جودو ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.