پدر شکنجه گر ماهشهری در قبضه قانون

روابط عمومی سازمان بهزیستی خوزستان ، از دستگیری پدر شکنجه گر ماهشهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد بهادری، روابط عمومی سازمان بهزیستی خوزستان ، گفت: طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر با خط تلفن ۱۲۳ در مورد کودک آزاری بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی این شهرستان برای بررسی وضعیت کودکان آسیب‌دیده به بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: با توجه به اظهارات عموی 3 کودک آزار دیده ، پدر و نامادری عوامل این کودک آزاری بوده اند که خوشبختانه با حکم دادستان پدر این خانواده دستگیر شد.

بهادری عنوان کرد: فاطمه ۱۲ ساله، ام‌البنین ۸ ساله و علی‌اکبر ۵ ساله 3 کودک از سوی والدینشان هستند که مورد آزار و اذیت و شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شده است.

روابط عمومی سازمان بهزیستی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر به منظور بهبود وضعیت روحی و روانی کودکان مددکاران بهزیستی مداخلات تخصصی دارند و مشاوره های ضروری را ارائه می دهند.

بهادری اظهار داشت: ضمن این که نامادری تحت پیگرد است ، عموی کودکان طبق حکم دادستان وظیفه مراقبت و نگهداری از کودکان را به عهده دارد.

انتهای پیام/و

دستگیری پدر شکنجه گر ماهشهری

برچسب ها: اورژانس ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم عقلمند
۱۴:۴۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
خواهش می کنم،شما که تریبون تلویزیون در اختیارتون هست شماره اورژانس اجتماعی رو برای پیشگیری و گزارش کودک آزاری ،زیاد تبلیغ کنید تا کسی نمونه که از این شماره اطلاعی نداشته باشه.خیلی ممنون.