رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی اردبیل؛

اردبیل میزبان مسابقات بین المللی دارت جوانان جهان شد

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی دارت جوانان با حضور ورزشکارانی از تیم‌های شاخص جهان به استان اردبیل واگذار شد.

مجتبی حقی‌مقدم، رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: میزبانی مسابقات بین‌المللی دارت جوانان با حضور ورزشکارانی از تیم‌های شاخص جهان به استان اردبیل واگذار شده و طبق آخرین پیش‌بینی‌های به عمل آمده این رقابت‌ها در اواخر تابستان سال جاری در مجموعه ورزشی 6 هزار نفری حسین رضازاده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سالن تخصصی دارت استان اردبیل در حال تکمیل بوده و با تکمیل این سالن ورزشی جهش فوق‌العاده‌ای را در رشته دارت شاهد خواهیم بود.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل افزود: هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل 19 رشته ورزشی را شامل می‌شود که به دلیل کمبود منابع مالی و شرایط آب و هوایی استان قادر به فعال‌سازی هر چه مطلوب تمامی رشته‌ها نخواهیم بود.

حقی مقدم با اشاره به اینکه پتانسیل اردبیل در برخی از رشته‌ها بسیار بالا می‌باشد، گفت: این هیأت ورزشی در رشته‌های مختلف موفق به کسب مدال‌های آسیایی و قهرمانی کشور شده و این اتفاق در سایه همدلی و تلاش مربیان و مسؤولان بی‌ادعا رقم خورده است.

وی در پایان یادآور شد: با وجود اینکه اعتبارات این هیأت ورزشی ناچیز بوده اما در سال جاری انجمن‌ها و هیأت‌های شهرستانی که فعالیت مناسبی به نمایش گذاشته و قابلیت‌های خود را اثبات کنند، از لحاظ تخصیص منابع مالی و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی مورد حمایت واقع خواهند شد.

انتهای پیام/ح

مسابقات بین المللی دارت در اردبیل برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.