محمود حکیمی با چه کتابی در نمایشگاه کتاب حضور دارد؟

جدیدترین کتاب محمود حکیمی با عنوان «تعلیم و تربیت در خانه و مدرسه» در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

محمود حکیمی نویسنده در گفتگو با خبرنگار  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: اخیرا کتاب «تعلیم و تربیت در خانه و مدرسه» توسط انتشارات منادی تربیت منتشر شده است. این کتاب درباره تعلیم و تربیت پدر و مادرها است و در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز نگارش دیگر کتاب خود، افزود: کتاب «پیام صحیفه» درباره صحیفه سجادیه امام سجاد (ع)  است و چون معمولا مطالب مذهبی‌ام را بعد از انتشار در چندین شماره مجله به صورت کتاب چاپ می‌کنم این بار نیز «پیام صحیفه» در هفت شماره مجله منتشر شده است و بعد از سه تا چهار شماره دیگر مجله آن را کتاب خواهم کرد.

این نویسنده در خصوص عرضه کتاب «پیام صحیفه» در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیان کرد: هنوز ناشر کتاب «پیام صحیفه» مشخص نیست و  به نمایشگاه کتاب امسال نمی‌رسد.

حکیمی ادامه داد: به طور معمول کتاب‌های دینی را به صورت داستانی می‌نویسم و وقتی تمام شد به صورت کتاب منتشر می‌شود.کتاب «پیام صحیفه» هم از این قاعده مستثنی نیست.

انتهای پیام/

کتاب پیام صحیفه به نمایشگاه نمی رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.