ورزشکاران نیاز مند حمایت مسئولین هستند

شناگر قهرمان کرمانشاهی گفت: ورزشکاران باید حمایت مالی شوند و دغدغه مالی نداشته باشند تا بتوانند با تمام انرژی در مسابقات بین المللی شرکت کنند.

ورزشکاران نیاز مند حمایت مسئولین هستندعلی سراوند شناگر قهرمان کرمانشاهی  در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:  9سال  در شته شنا فعالیت دارم و از 7سالگی شنا کردن شروع کردم و تشویق مادرم بود که وارد این رشته شدم  و چون برادرم نیز  در این رشته فعالیت داشت کم کم به این رشته علاقه مند شدم.

  وی گفت: اولین مسابقات کشوری شرکت کردم  در سن  12 سالگی  بود که موفق شدم اولین مدال مسابقات کشوری طلا کسب  کنم.

 سراوند گفت: در 14سالگی در سال 1394  در مسابقات آسیایی شرکت کردم و مقام چهارم را به دست اوردم و رکورد ملی ایران در ماده قورباغه انفرادی با ثبت زمان 31.25ثانیه زیر 14سال را جا به جا کردم.

 وی گفت: اگر جوانان به ورزش روی آورند از بسیاری از آسیب های اجتماعی در امان خواهند ماند و پیشنهاد من  برای هم سن و سال های من این است که  رشته ورزشی که به آن علاقه مند هستند را در کنار سایر فعالیتهای خود ادامه دهند و از همین حالا برای ورزش برنامه ریزی کنند.

 سراوند گفت: دغدغه مالی مسئله مهم پیش روی ورزشکاران است و باید مسئولین از ورزشکاران حمایت کنند تا بتوانند در مجامع بین المللی افتخار آفرینی کنند.

 گفتنی است : علی سراوند شناگر قهرمان  کرمانشاهی و عضو تیم ملی توانست با ثبت زمان ۲۹:۷۷ عنوان نائب قهرمانی ماده ۵۰ متر شنای قورباغه و کسب سهمیه ورودی B المپیک جوانان آرژانتین را از آن خود نماید.

 

انتهای  پیام/ز

 

درخشش ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های بین المللی تایلند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.