نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکلات کشور با تعارفات حل نمی‌شود

نماینده مردم ورامین گفت: با تعارفات نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد بلکه باید دنبال راهبردهایی برای حل آنها باشیم.

مشکلات کشور با تعارفات حل نمی‌شود/ نشست مسئولان قوا باید نتیجه ملموسی برای مردم داشته باشدسیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نشست مسئولان سه قوه که روز یکشنبه در صحن علنی برگزار شد، گفت: هم اندیشی بین سه قوه اقدام بسیار خوبی است و ما نیازمند این نشست‌ها هستیم، اما مهم آن است که این نشست‌ها دوره‌ای و هدفمند باشند و از آنها نتایج عملی به دست آید.

وی ادامه داد:‌ پس از این نشست بحران زده‌های موسسات مالی و اعتباری، کسانی که در حوزه ارز خسارت دیدند و چندین میلیون بیکار کشور از ما سوال می‌کنند که سه قوه چه تصمیمی در این جلسه برای ما گرفتند که در پاسخ به آنان باید بگوییم که این نشست هیچ نتیجه‌ای برای شما نداشت!

نقوی‌حسینی با تأکید بر اینکه با تعارفات نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد، تصریح کرد: گفتگوی سه قوه برای پیدا کردن فهم مشترک برای حل مشکلات بسیار خوب است اما مشروط به اینکه نتیجه ملموسی برای ملت به دست آید.

نماینده مردم ورامین در پایان خاطرنشان کرد:‌ در این جلسه درباره مسائلی صحبت شده که هر روز در مجلس و دولت درباره آن حرف می‌زنیم و صرفا صحبت‌ کردن درباره این مسائل کافی نیست و ما باید دنبال راهبردهایی برای حل این مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
این باید ها کی و تو سط چه کسانی عملیاتی می شوند؟
آخرین اخبار