در جلسه مشترک کمیسیون‌های شهرسازی و سلامت شورای شهر تهران مطرح شد:

اعتراض شورایی‌ها به ابلاغ نشدن لغو مصوبه برج باغ‌ها از سوی شهرداری تهران

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از اعتراض شورایی‌ها به ابلاغ نشدن لغو مصوبه برج باغ‌ها از سوی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جلسه مشترک کمیسیون‌های شهرسازی و سلامت شورای شهر تهران، اظهار کرد: کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران امروز در جلسه مشترکی که با مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران داشتند نسبت به عدم ابلاغ مصوبه شورا مبنی بر لغو مصوبه برج باغ‌ها اعتراض کردند.

وی افزود: شورای پنجم شهر تهران در اواخر سال گذشته نسبت به تصویب مصوبه‌ای مبنی بر لغو مصوبه برج باغ‌ها موضوع مصوبه سال ۱۳۸۳ اقدام کرد و این مصوبه در هیات تطبیق فرمانداری تهران مورد تایید قرار گرفت و باید بلافاصله توسط شهرداری تهران ابلاغ می‌شد تا هیچ پروانه‌ای برای ساخت و ساز در باغ‌ها صادر نشود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ادامه داد:، اما متاسفانه علی رغم پیگیری‌های کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین کمیسیون سلامت، هنوز شهرداری تهران نسبت به ابلاغ این مصوبه اقدام نکرده است. در همین راستا امروز کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و سلامت و محیط زیست جلسه‌ای را با مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار کردند و در این جلسه مقرر شد شهرداری هر چه سریع‌تر نسبت به ابلاغ لغو مصوبه برج باغ‌ها اقدام کند.

سالاری افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد شهرداری تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری طرح جایگزین مصوبه برج باغ (نحوه بارگذاری در باغات) را به شورای شهر و شورای عالی شهرسازی و معماری کشورجهت تصویب ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار