مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت :تنها مرجع صدور گواهی صلاحیت مدرسان آموزش خانواده، انجمن اولیا و مربیان است.

انجمن اولیا حلقه اتصال بین فعالیت‌های مدرسه و تصمیم‌گیری‌های خانواده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اساسنامه این انجمن با رویکرد غیردولتی تدوین شده است، گفت: تنها مرجع صدور گواهی صلاحیت مدرسان آموزش خانواده، انجمن اولیا و مربیان است.

 عباسپور در جلسه رؤسای ادارات آموزش و پرورش و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان استان ایلام عنوان کرد : انجمن اولیا و مربیان مدرسه در واقع حلقه اتصال بین فعالیت‌های جاری در مدرسه و تصمیم‌گیری‌های درون خانواده است که باید برای همسو وسازگار کردن این امور، تدابیر لازم را اندیشید.

وی اظهار کرد: با همکاری قوه قضائیه، دوره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه اولیا در سطح ادارات با همکاری انجمن اولیا و مربیان در آینده برگزار می‌‌شود.

عباس پوراضافه کرد: اساسنامه انجمن اولیا و مربیان با رویکرد غیر دولتی  تدوین شده است که در اسرع وقت با ابلاغ مراجع ذیربط همچون تصویب در شوراهای آموزش و پرورش به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/با

 

اساسنامه انجمن اولیا و مربیان تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.