قهرمانی با اقتدار ایران درلیگ جهانی والیبال نشسته+عکس

در آخرین بازی روز پایانی رقابتهای لیگ جهانی والیبال نشسته دوتیم ملی ایران و روسیه در تبریز برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند ودر نهایت ملی پوشان کشورمان باشکست روسیه ، با اقتدار عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تیم ملی والیبال نشسته ایران عصر امروز از ساعت ۱۸درسالن صدرای تبریز میزبان تیم ملی روسیه بود که ۳برصفر از سد این تیم گذشت تا برای اولین بار قهرمان نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته شود.

 

 تیم ملی ایران در سه ست متوالی این دیدار بانتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید.


قهرمانی ملی پوشان کشورمان عنوان قهرمانی و ۱۲ هزار دلار پاداش نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته را با شش برد پیاپی از آن خود کردند.

 

قهرمانی با اقتدار ایران درلیگ جهانی والیبال نشسته

 

تیم ملی روسیه هم با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته، پاداش شش هزار دلاری را از به خود اختصاص دادند.

یک هزار تماشاگر عاشق والیبال تیم ملی را در این دیدار با تشویق های خود حمایت کردند.

نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته که از روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به میزبانیجمهوری اسلامی ایران در کلانشهر تبریز پایتخت گردشگری جهان اسلام درسال ۲۰۱۸آغاز شده است، امروز با قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته ایران به ایستگاه آخر رسید.

 

قهرمانی با اقتدار ایران درلیگ جهانی والیبال نشسته

 

تیم ملی والیبال نشسته ایران شش قهرمانی و دو نایب قهرمانی در بازی های پارالمپیک، ۹ قهرمانی در جهان و دو قهرمانی در بازی های پاراآسیایی را در پرونده خود دارد.

 

جدول رده بندی نهایی مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته جانبازان ومعلولین به شرح زیر زیر است:

۱- ایران

۲- روسیه

۳- بوسنی و هرزگوین

۴- اوکراین

۵- آلمان

۶- آمریکا

 

انتهای پیام/

 

قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران در مسابقات شش تیم برتر جهان

 

برچسب ها: والیبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.