ویژه برنامه‌های میلاد حضرت علی اکبر (ع) درحرم شاهچراغ (ع)

جشن ویژه سالروز حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان مراسم جشنی در حرم شاهچراغ روز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که این مراسم با قرائت دعای کمیل و مداحی حسن شالبافان و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین رفیعی همراه با نماز مغرب و عشا در شبستان حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین در این روز در ساعات ۱۵ تا ۱۷ جشن اعیاد شعبانیه ویژه خدام افتخاری آستان مقدس احمدی و محمدی و تقدیر از خدام افتخاری فعال در نوروزی در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود.

سلامی ادامه داد: همچنین کارگاه و نمایشگاه حرم‌شناسی و شخصیت‌شناسی در رواق دارالذکر صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۱ و عصر‌ها ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود و برنامه زنده رادیو حرم نیز صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ اجرا می‌شود.

 معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: علاوه بر این جشن میلاد کربلائیان، امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) و اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌های فرهنگی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در حرم شاهچراغ برگزار شد.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) درحرم شاهچراغ (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار