دعوت بانوی کوراش کهگیلویه بویراحمدی به اردوی تیم ملی

مسئول روابط عمو می اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد از حضور بانوی کوراش هم استانی در اردوی تیم ملی خبر داد.

دعوت بانوی کوراش کهگیلویه بویراحمدی به اردوی تیم ملی آرمان حاتمی در گفت و گوی اختصاصی باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  با بیان این خبر گفت :اردو تيم ملي كوراش  
بانوان
جهت حضور در مسابقات بازيهاي اسيايي جاكارتا در زنجان در حال برگزاریست و طاهره آذر پیوند عضو تیم ملی کوراش بانوان کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در این اردو حضور دارد.

وی افزود:این اردو از ٣ لغایت 13 اردیبهشت ماه در شهر زنجان در حال برگزاری است و بانوان کوراش تیم ملی خود را برای بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد : در حال حاضر 11 ملی پوش استان در تیم های ملی شانس حضور در مسابقات آسیایی جارکارتای اندونزی را دارند که طاهره آذر پیوند ملی پوش کوراش بانوان استان یکی از این بانوان ملی پوش می باشد.

این مقام مسئول در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل ازقهرمانان ورزش استان خبر داد وگفت:با حمایت و پیگیریهای علوی مدیر کل ورزش و جوانان و تلاشهای حوزه ورزش قهرمانی و همگانی اداره کل ،انشالله مراسم تجلیل از قهرمانان و ملی پوش ورزش استان در اردیبشهت ماه با حضور مسئولان ورزش کشور واستان برگزار خواهد شد .

 انتهای پیام/غ

تجلیل از ملی پوشان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.