160 میلیارد ریال برای اجرای طرح تحول سلامت در مهاباد هزینه شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از سال گذشته تاکنون 160 میلیارد ریال برای بهداشت و درمان این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اجرای طرح های عمرانی بخش بهداشت در جهت تکمیل طرح تحول سلامت است، افزود: مرکز جامع سلامت فرهنگیان با 13 میلیارد ریال هزینه و با مساحت یکهزار متر مربع و تجهیزات و ملزومات جدید در سال گذشته راه اندازی شد.

سامرند مرزنگ گفت :در حوزه بهداشت مهاباد ساخت 6 خانه بهداشت در روستاهای قم قلعه، قره بلاغ، کلیجه، وتمیش، کله کاوی و ترشکان با اعتبار هفت میلیارد ریال آغاز شده که با پیشرفت حدود 60 درصدی تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مرزنگ در خصوص اقدامات انجام شده در مناطق محروم و کم برخوردار نیز اظهار کرد: ساخت مرکز محسن شافعی در منطقه محروم این شهرستان با اعتبار 15 میلیارد ریال از سال گذشته آغاز شده که اکنون به پیشرفت 80 درصدی رسیده است و تلاش می شود در نیمه اول امسال راه اندازی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنین با اشاره به آماده شدن 2 پایگاه کشاورز و فرهنگیان با پنج میلیارد ریال هزینه، گفت: متاسفانه بدلیل نبود امکانات خدماتی همچون آب، برق و گاز این 2 پایگاه به بهره برداری نرسیده است.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح تحول سلامت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.