در هفته جوان از جوانان برتر استان تجلیل می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:به متظور فعالیت سمن ها در سال ۹۷ خانه جوان استان کرمانشاه راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:این اقدام ارزشمند در راستای برنامه های دکتر سلطانی فر وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان در خصوص توجه به جوانان و با وزارت ورزش و جوانان و با حمایتهای ارزشمند استاندار محترم در استان بزودی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به نامگذاری ۷ لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته جوانان افزود:این برنامه ها طی هفته جوان و با مشارکت دستگاههای عضو ستاد ساماندهی جوانان برگزار خواهد شد.

حسینی از تجلیل از جوانان برتر در حوزه های مختلف ،برگزاری جشنواره نشاط و امید ویژه جوانان ۱۵ تا ۲۹ ساله،تجدید میثاق با آرمانهای شهدای والامقام،برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ویژه جوانان در دانشگاهها،دیدار با مفاخر استان،معرفی فرصت های اشتغال به جوانان،راه اندازی اتوبوس جوان جهت توسعه سلامت بهداشتی و روانی،برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر،برگزاری نشست های بین نسلی دانش آموزان در ۲۴ مدرسه،ایجاد پیاده راه جوان جهت معرفی دستاوردهای سمن ها به عنوان اهم برنامه های پیش بینی شده در این هفته ذکر نمود. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه دیدار نزدیک جوانان با مسوولین و بیان دغدغه ها و خواسته ها را خواستار شد و گفت:دغدغه و نیازهای جوانان بایدشنیده شوند و به آنها اهمیت داده شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

راه اندازی خانه جوان در کرمانشاه

برچسب ها: کرمانشاه ، خانه جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.