سرلشکر جعفری عنوان کرد؛

اتمام تعهدات سپاه در مناطق زلزله زده کرمانشاه تا اوایل تابستان/ ۱۴۲ واحد مسکونی جدید ساخته و تحویل داده می شود

فرمانده سپاه پاسداران از اتمام تعهدات سپاه در مناطق زلزله زده در اوایل تابستان خبر داد.

اتمام تعهدات سپاه در مناطق زلزله زده کرمانشاه تا اوایل تابستان/ ۱۴۲ واحد مسکونی جدید ساخته و تحویل داده می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران  در حاشیه مراسم افتتاح واحد های مسکونی ساخته شده توسط بسیج و گروه های جهادی در مناطق زلزله سرپل ذهاب، گفت: قبل از سال جدید ۲۳ واحد مسکونی و امروز هم ۲۷ واحد به زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع توسط بسیجیان ساخته شده و به مردم تحویل شده است.

وی افزود:۱۴۲ واحد دیگر هم به متراژ ۱۰ هزار متر مربع به زودی توسط بسیجیان جهادگر ساخته و تحویل خواهد شد.

سرلشکر جعفری ادامه داد: سایر تعهدات سپاه پاسداران برای ساخت منازل زلزله زدگان تا اوایل تابستان و قبل از تشدید گرما به اتمام خواهد رسید این یعنی بسیجی ها نشان دادند مانند روزهای دفاع مقدس خط شکن هستند.

وی   بیان کرد: برخی از پروژه های عمرانی که طرف قرارداد آنها سپاه نیست متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی اخیر و نوسانات بازار توسط پیمانکار ها متوقف شده که ضروریست نهادهای متولی، استاندار و مسئولین مرتبط تا پیش از فصل گرما تدبیری بیاندیشند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با هجرت از دیار خود به مناطق زلزله زده نشان دادند می شود در کمتر از یک ماه برای مردم خانه ساخت.

سرلشکر جعفری در مراسم افتتاح واحد های مسکونی ساخته برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب توسط بسیج گفت: بسیجیان با هجرت از دیار خود به مناطق زلزله زده نشان دادند می شود در کمتر از یک ماه برای مردم خانه ساخت.

وی افزود: خداوند از ما خدمت به این مردم صبور و مقاوم را قبول کند. جمهوری اسلامی که امروز در برابر همه دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای ایستاده است به خاطر وجود همین مردم مجاهد است.

این مسئول ادامه داد: واحد هایی که امروز افتتاح شده و به دست خانواده شهدای مدافع حرم به مردم سرپل ذهاب تقدیم می شود با هجرت و مجاهدت لشکر محمد رسول الله در منطقه ساخته شده که از لشکرهای پر قدرت دفاع مقدس بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: همه این مجاهدات ها و صحنه های فدا کاری به خاطر توجه و دستور رهبر انقلاب به بسیج برای محرومیت زدایی و خدمت به مناطق زلزله زده است.

 

انتهای پیام/ز

 

حضور فرمانده سپاه پاسداران در مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار