سیروس همتی:

«تیغ کهنه» با اجرای خوب به تماشاگر احترام می‌گذارد

نویسنده و بازیگر كشورمان گفت: گروه اجرایی نمایش «تیغ کهنه» با دقت و کیفیت اجرای خود، به تماشاگر احترام گذاشته است.

«تیغ کهنه» با اجرای خوب به تماشاگر احترام می‌گذاردبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «تیغ کهنه» به کارگردانی یعقوب صدیق‌جمالی تا 4 اردیبهشت در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان خود خواهد بود. این نمایش که هم‌زمان با آغاز هفته هنر انقلاب در حوزه هنری اجراهای خود را آغاز کرد، تاکنون میزبان هنرمندان بسیاری در حوزه تئاتر کشور بوده است.

از جمله این هنرمندان سیروس همتی است که سوابق بسیار گسترده و خوبی در تئاتر کشور داشته است. همتی پس از تماشای این نمایش گفت: نمایش «تیغ کهنه» دارای متنی قوی به همراه اجرایی قدرتمند است. اجرایی که شامل طراحی صحنه هوشمندانه و زیبا، نورپردازی مناسب، میزانسن‌های بجا و کارآمد و بازی‌‌های جذاب است. تماشای این نمایش به معنای حقیقی لذت‌بخش بود.

همتی افزود: صحنه این نمایش به دو بخش مجزا با طراحی چشم‌نواز تقسیم شده بود. تنوع هنرمندانه‌ای که در طراحی صحنه نمایش «تیغ کهنه» به کار رفته است چشم را به خوبی روی صحنه حرکت می‌دهد. به این ترتیب به هیچ‌عنوان تماشاگر از اجرای این نمایش خسته نمی‌شود.

وی درخصوص بازیگران این نمایش گفت: بازیگران نمایش «تیغ کهنه» از نقش اصلی تا کم‌رنگ‌ترین نقش آن همگی با تمام قوا روی صحنه حاضر شده و کار خود را به خوبی هرچه تمام‌تر انجام می‌دهند. آن‌چنان که تماشاگر را با خود به عمق داستان برده و موجب همدلی با شخصیت‌های نمایش می‌شود.

همتی ادامه داد: «تیغ کهنه» با اینکه پیش از این در تبریز اجرا شده بود اما همچنان تازه و دلچسب روی صحنه می‌رود. برخی آثار پس از اجرا در مدتی مشخص کیفیت خود را از دست می‌دهند و گروه دیگر انگیزه قبل برای اجرای قوی ندارند. اما این نمایش همچنان با قدرت اجرا می‌شود. من از تماشای این نمایش بسیار خرسند و راضی هستم. چرا که با یک اجرای خوب مواجه شدم و از وقتی را که صرف تماشای آن کردم خرسندم. گروه اجرایی نمایش «تیغ کهنه» با دقت و کیفیت اجرای خود به تماشاگر احترام گذاشته است.

همتی با توجه به موضوع انقلابی این نمایش در قالب یک داستان عاشقانه گفت: بی‌شک پرداخت غیر مستقیم به یک موضوع توان بیشتری به ارتباط‌گیری با مخاطب ایجاد می‌کند. این نمایش نیز با پرداخت غیر مستقیم به انقلاب در قالب یک داستان عاشقانه با موفقیت توانسته آنچه مورد هدف داستان نمایش بوده را به مخاطب ارائه کند.

انتهای پيام/

اظهار نظر يك بازيگر درباره يك نمايش انقلابی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار