شب زنده داری رادیو قزوین با منتظران

رادیو قزوین در شب نیمه شعبان همراه با منتظران ظهور سرود انتظار سر می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ به گفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، رادیو قزوین در شب نیمه‌ی شعبان با ویژه برنامه «اذان تا اذان» همراه مخاطبان خواهد بود تا مناجات و نیایش منتظران را در احیای این شب پوشش دهد.

اکبری افزود: این ویژه برنامه از اذان مغرب شب نیمه شعبان تا اذان صبح برنامه‌های خود را ادامه خواهد داد که در این زمینه پوشش زنده احیای نیمه‌ی شعبان در مسجد ولایت و مناجات منتظران از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه «اذان تا اذان» با هدف برجسته کردن نیمه شعبان به عنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ تشیع و همچنین پرداختن به مکتب انتظار و وظایف منتظران از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: ارتباط زنده با گزارشگران در سطح شهر، شعرخوانی، دکلمه خوانی، مولودی خوانی، گفتگوی کارشناسی و مسابقه‌ی تلفنی از مهمترین بخش‌های این برنامه است.

اکبری افزود: ویژه برنامه «اذان تا اذان» به تهیه کنندگی احسان هنرمندنیا از شامگاه چهاردهم شعبان تا پگاه نیمه شعبان مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

اکبری در ادامه به برنامه‌های سیمای مرکز قزوین در شب میلاد حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت:: سیمای مرکز قزوین هم در این شب با پخش زنده‌ی ویژه برنامه‌ی «خوش مله» لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: دراین برنامه بخش‌های مختلفی پیش بینی شده است تا مخاطبان در فرخند میلاد با سعادت منجی عالم بشریت شبی به یاد ماندنی داشته باشند.

به گفته اکبری، ویژه برنامه‌ی «خوش مله» به تهیه کنندگی محسن آقالر به مدت ۷۵ دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

پخش ویژه برنامه «اذان تا اذان» از رادیو قزوین در نیمه شعبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.