رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمدخبر داد؛

رونمایی از کتاب ابر پزشکان ایران

از کتاب ابر پزشکان ایران تالیف دکتر ایلامی رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد با موضوع معرفی پزشکان برجسته ایران باستان تا دوره منتهی به قاجاریه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در آیین اختتامیه هفته سلامت با بیان رونمایی از کتاب ابر پزشکان ایراناین خبر گفت: با بهره برداری از بیمارستا‌نهای جدید استان، علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای فارغ التحصیلان حوزه بهداشت و درمان، بیش از ۷۰۰ تخت به فضا‌های بیمارستانی و درمانگاهی استان افزوده خواهد شد.
ایلامی با بیان اینکه برای تبدیل شدن بیمارستان شهید جلیل یاسوج به یک بیمارستان فوق تخصصی، فرصت‌های درمانی بیشتری در دسترس خواهد بود اضافه کرد: در تلاشیم با استقرار دانشکده‌های داروسازی و دندانپزشکی پازل علمی دانشگاهی این حوزه تکمیل شود.
ایلامی همچنین از انعقاد تفاهمنامه‌های پژوهشی با دانشگاه‌هایی در کشور‌های کانادا و اسپانیا خبر داد و افزود: این اقدام برای نخستین بار و به منظور توسعه علمی انجام گرفته است.
نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان هم در گزارشی از مجموعه فعالیت‌های این معاونت در هفته سلامت گفت: به منظور سنجش برخی بیماری ها، با برپایی ۴۰ چادر سلامت در شهر‌های استان، ۲۷ هزار نفر بصورت رایگان معاینه شدند.
نعیمی افزود: در هفته سلامت ۲ هزار و ۶۰۰ مشاوره در حوزه بهداشت و درمان رایگان انجام شد.
همچنین از کتاب ابر پزشکان ایران تالیف دکتر ایلامی با موضوع معرفی پزشکان برجسته ایران باستان تا دوره منتهی به قاجاریه هم رونمایی شد.
در این آیین همچنین با اهدا لوح از فعالان حوزه سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

افزایش دوبرابری ظرفیت تخت‌های بیمارستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.