مردم و مسئولان باید در برگزاری هرچه باشکوهتر و بهتر اعیاد شعبانیه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در نشست هماهنگی برگزاری اعیاد شعبانیه با تبریک فرارسیدن این اعیاد به ملت ایران اسلامی گفت:اعیاد شعبانیه مربوط به آحاد ملت است و مردم و مسئولان باید در برگزاری هرچه باشکوهتر و بهتر آن تلاش کنند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با تاکید بر تقویت آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ غنای اسلامی افزود: مهمترین اهداف برگزاری ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه تقویت و ترویج هویت و باورهای دینی و ملی ،افزایش نشاط اجتماعی با بهره گیری از فضای معنوی اعیاد مذهبی و تلاش برای ارتقا سطح دانش افراد و درک بهتر فرهنگ و معارف اسلامی است.
وی با بیان اینکه این اعباد باید در تمامی نقاط استان اعم از روستاها وشهرهای استان برگزار شود گفت: مسئولان ادارات و نهادهای متولی باید با فضاسازی ،زیباسازی ، تبلیغات محیطی و ایجاد فضایی با نشاط و البته با رعایت موازین دینی و شئونات اسلامی زمینه آئینهای جشن باشکوه را در جای جای استان فراهم آورند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این جلسه گفت :مجموعه استانداری ضمن تقبل هزینه های جانبی مراسم جشن این اعیاد به فرمانداران و بخشداران استان ابلاغ کرده که آئینهای جشنی در خورشان این اعیاد برگزار کنند.
نظری افزود :استانداری این آمادگی را دارد تا نهادها و ادارات را در زمینه برگزاری هر چه بهتر مراسم جشن این اعیاد همراهی و کمک کند.
افشارنیا مدیرکل صداوسیمای استان هم گفت :صدا وسیما این آمادگی را دارد ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی پیش از برگزاری جشنهای اعیاد شعبانیه در خصوص زمان و مکان آن ،حین برگزاری جشن ها را هم در برنامه های مختلف خبر ،سیما و رادیو پوشش و انعکاس دهد.
در این جلسه برخی مدیران دستگاههای اجرایی آمادگی و موافقت خود را برای برگزاری هر چه بهتر جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در شهر یاسوج اعلام کردند.
در این جلسه مصوب شد جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در شهر یاسوج روز سیزدهم اردیبهشت ماه جاری راس ساعت 10 و نیم صبح در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شود .
انتهای پیام/غ

جشن بزرگ شعبانیه در یاسوج

برچسب ها: ولی فقیه ، جشن شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.