زیرساخت های 6 شهرک و منطقه صنعتی شاهین‌شهرتکمیل شود

فرماندارشهرستان شاهین‌شهر و میمه بر تکمیل زیرساخت های 6 شهرک و منطقه صنعتی شاهین‌شهر و رسیدگی به مسائل و مشکلات این مناطق تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌ها و مناطق صنعتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در شاهین‌شهر اظهار کرد: مدیران عامل 6 شهرک و منطقه صنعتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه درخواست رسیدگی به مسائل و مشکلات این مناطق را از دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند.

وی افزود: در این جلسه مدیران عامل شهرک‌ها و مناطق صنعتی شمال، مورچه‌خورت، محمودآباد، چرم شهر، ابزاران و نگین، خواستار آن شدند که  شرکت‌های توزیع برق، مخابرات، شرکت شهرک‌های صنعتی، حفاظت محیط‌زیست، راه و شهرسازی و آب و فاضلاب به مسائل و مشکلات این مناطق صنعتی رسیدگی کنند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با هدف مشخص شدن نتایج این جلسه و رضایت‌مندی کارآفرینان بخش صنعت، هر مشکلی که مدیران شهرک‌ها و مناطق صنعتی، مطرح‌کردند، بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری ‌شد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل حفاری‌های نیمه‌تمام خطوط انتقال گاز، ضعیف بودن آنتن‌دهی تلفن‌های سیار در برخی از شهرک‌ها، احداث ساختمان اداری و تالار اجتماعات در شهرک مورچه‌خورت، احداث زیرگذر ارتباطی شهرک شمال با منطقه مسکونی گلدیس شاهین‌شهر و ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی و تکمیل طرح‌های آسفالت در این شهرک صنعتی، از موارد مهم تصمیم‌گیری شده در این جلسه بوده است.

بصیری از شرکت‌های توزیع برق و گاز این شهرستان خواست که حداکثر همکاری را با مدیران عامل شهرک‌ها و مناطق صنعتی کنند و اگر راهکار قانونی برای رسیدگی به درخواست‌های به‌حق کارآفرینان ندارند، موضوع را به فرمانداری اعلام کنند تا فرمانداری شاهین‌شهر و میمه این درخواست‌ها را از طریق اداره‌های کل و وزارت‌خانه‌های مربوطه پیگیری کند.

وی در پایان از مدیران واحدهای صنعتی درخواست کرد: برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، جوانان جویای کار این شهرستان را در اولویت جذب قرار دهید و حفاظت از محیط‌ زیست را همواره در نظر بگیرید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.