نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان مطرح کرد:

حمایت مسئولان از کارگران اخراج شده کاخانه ها

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت:اداره کار و تعاون باید در راستای حمایت از کارگران اخراج شده تلاش کند و ظرفیت اشتغال را افزایش دهد.

ریشه بسیاری از آسیب‌های موجود در بیکاری و فقر است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: کارگران جهادگر در راه خدا محسوب می‌شوندو مسئولان باید حامی کارگران اخراجی کارخانه‌ها باشند.به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مسئولان باید از کارگران اخراج شده کارخانه‌ها حمایت و از حقوق آن‌ها دفاع کنند.

شاهچراغی افزود : ریشه بسیاری از آسیب‌های موجود در بیکاری و فقر است و اداره تعاون و رفاه اجتماعی باید در راستای حمایت از محرومان تلاش کند و ظرفیت تعاونی‌ها را برای افزایش اشتغال به کار گیرد.سوق دادن جامعه به سمت مشاغل دولتی به نفع کشور نخواهد بود و در درازمدت باید برای رونق کسب‌وکارهای حلال ، نیازمند برنامه‌ریزی‌های جامع‌تری خواهیم بود که یکی از آن‌ها استفاده از تعاونی‌ها است.

وی با بیان اینکه تعاون باید فرهنگ‌سازی و در همه سطوح اجرایی شوداضافه کرد : یکی از مشکلات موجود در جامعه عدم آگاهی مردم از قوانین است که کارشناسان باید بر عملکرد کارفرما و کارگران نظارت کافی را داشته باشند و آن‌ها را از حق‌ و حقوق مسلم خودشان مطلع کنند.

انتهای پیام / گ

 سوق دادن جامعه به سمت مشاغل دولتی به نفع کشور نخواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.