معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره دانش‌آموزی عکس «درنا»

نخستین جشنواره استانی عکس درنا ویژه دانش‌آموزان و معلمان پایه یازدهم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد آرمان دبیر علمی جشنواره عکس درنا گفت: نخستین جشنواره استانی عکس درنا ویژه دانش‌آموزان و معلمان پایه یازدهم با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

وی افزود: ۸۰۰ نفر با ارسال حدود ۴ هزار اثر در این جشنواره شرکت کرده بودند.

آرمان ادامه داد: بر این اساس در بخش دانش‌آموزی آلودگی‌های زیست محیطی، محیط زیست شهری و صنایع ۲۵ نفر برگزیده شدند که فاطمه غلامی، هانیه شجاعیان و الهه کشاورزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در بخش دانش‌آموزی بخش جاذبه‌های گردشگری، چشم‌انداز‌های طبیعی و حیات وحش نیز ۱۵ نفر برگزیده شدند که زبیده محمودی، مژده سقایی لاری و جواد زارعی کردشولی به ترتیب رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

به گفته آرمان، در بخش معلمان و هنرآموزان آلودگی‌های زیست محیطی، محیط زیست شهری و صنایع ۷ نفر برگزیده شدند که حسین محبی، عبدالله صادقیان و لیلازبردست اول تا سوم شدند و در بخش جاذبه‌های گردشگری، چشم‌انداز‌های طبیعی و حیات وحش ۵ نفر برگزیده شدند که محمودرضا پولادی، هادی کریمی و مریم سعید رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر علمی جشنواره عکس درنا تصریح کرد: امسال کتاب «انسان و محیط زیست» در پایه یازدهم تدریس شد و در واقع این جشنواره به انگیزه بیشتر برای مطالعه این کتاب کمک می‌کند.
ات‌های پیام/ر

جشنواره دانش‌آموزی عکس درنا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار