رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

یادمان ایستادگی قوم بلوچ در برابر انگلیسی‌ها ایجاد شود

رئیس بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: قوم بلوچ نقش مثبتی در استکبارستیزی داشته که می‌طلبد یادمان ایستادگی این قوم در برابر انگلیس در سیستان وبلوچستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیدار با فرماندهان ارشد نظامی استان سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: روایتگری دفاع مقدس برای جوانان و نسل امروز یکی از وظایف اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که تاکنون نیز به خوبی انجام شده و باید قدرت بیشتری بگیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس برای ایران اسلامی بسیار ارزشمند و به یاد ماندنی است و مقام معظم رهبری نیز در بیش از ۸۰ درصد سخنرانی‌های خود اشاراتی به بحث دفاع مقدس داشته که نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع دفاع مقدس که برخاسته از بطن جامعه و شهروندان کشور است نباید به هیچ وجه آلوده به مسائل سیاسی، قومی و مذهبی شود.

وی افزود: مردم ایران اسلامی پیروز دفاع مقدس بودند و متعلق به هیچ ارگان خاصی نیست و اگر کسی دفاع مقدس را به این مسائل آلوده کند، خائن است.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور ارتباط بسیار خوبی با دولت دارد و در راه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تمامی ارگان‌ها همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

دیداررئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  با فرماندهان ارشد نظامی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار