کارگران نمونه استان مرکزی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از دیدار کارگران نمونه استان مرکزی با رهبری خبرداد.

 کارگران نمونه استان مرکزی با رهبری دیدار می‌کنندمحمد تقی آبایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه در هفته کارگر ۵۰۰ برنامه در استان مرکزی اجرا می‌شود گفت: از جمله این برنامه‌ها دیدار کارگران نمونه استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری است.

آبایی افزود: ارائه خدمات مشاوره رایگان به کارگران و خانواده‌های آنان، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و عیادت از کارگران بیمار هم بخشی از برنامه‌های هفته کارگردر استان مرکزی است.

وی اضافه کرد: دیدار کارگران با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و دیدار با استاندار مرکزی، آیین تجلیل از زنان کارگر در شهرک‌های صنعتی و همایش ایمنی کار هم از دیگر برنامه‌های هفته کارگر است.

تجدید میثاق کارگران استان مرکزی با امام و رهبری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: روزچهارشنبه نخستین روز از هفته کارگر که به نام کارگران، میثاق با امام و رهبری و حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است جمعی از کارگران استان مرکزی با حضور در بیت تاریخی امام راحل در خمین با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

وی بیان کرد: در دومین روز هفته کارگر هم به نام کارگران، مهارت و صیانت از نیروی کار، سومین روز به نام کارگران، معنویت، نشاط و ورزش، چهارمین روز به نام زنان کارگر، مشارکت اجتماعی جوانان و عدالت شغلی، پنجمین روز به نام کارگران، شورا‌ها و تشکل‌های کارگری، ششمین روز به نام کارگران بازنشسته و قوانین اجتماعی و هفتمین روز به نام کارگر نامگذاری شده است.

حدود ۳۰۰ هزار کارگر بیمه شده در استان مرکزی وجود دارد.

از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.