ترافیک روان در ششمین روز اردیبهشت

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان گزارش شده است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد انواع خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری به صورت روان و عادی در جریان است.

وی با بیان اینکه آمد وشد کامیون‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شده است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا جمعه هفتم اردیبهشت از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی از یک طرفه شدن جاده چالوس عصر فردا جمعه ۷ اردیبهشت خبر داد و گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا جمعه هفتم اردیبهشت از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا ۲۴ از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندارن با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به استان سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

ترافیک روان در جاده‌های شمال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار