کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در یک خانه روستایی

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف یک میلیون و ۴۹ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط ماموران هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عزت اله رشیدیان فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: ماموران هنگ مرزی ارومیه با انجام یک سری کار اطلاعاتی از دپوی مقادیر زیادی کالای دخانی در خانه‌ای واقع در یکی از روستای مرزی آگاه و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و به کارگیری شگرد‌های خاص، توانستند محل نگهداری و دپوی سیگار‌ها را در روستای مذکور شناسایی کرده و با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات گسترده با ورود به منزل متهم در تفتیش و بازرسی، یک میلیون و ۴۹ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب مرزنشینان با مرزبانان افزود: اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق همه جانبه بوده و به صورت ویژه در دستور کار مأموران مرزبانی است و از مرزنشینان تقاضا می‌شود هر گونه ناهنجاری و موارد مشکوک در مناطق مرزنشین را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مرزبانی گزارش کنند.

انتهای پیام/ن. م

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار در ارومیه

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.