تکیه‌گاه مردمی در کنار اقتدار نیروهای مسلح عامل اقتدار ایران است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تکیه‌گاه مردمی در کنار اقتدار نیروهای مسلح مقتدر و لطف خدا را عامل اقتدار ایران اسلامی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار قروه گفت: با شناختی که از فرماندار جدید قروه داریم، بدون شک همراهی مردم را به واسطه دلسوزی و مردمی بودن، خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه باید موظف به خدمت‌گزاری به مردم باشند، گفت: فرصت خدمت‌گزاری به سرعت به پایان می‌رسد و باید از آن استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مردم را شایسته بهترین خدمات دانست و افزود: حرکت و همراهی همه‌جانبه برای پیشبرد امور و خدمت بهتر به مردم لازم است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر ۴ فرماندار در قروه در طول ۵ سال گذشته، اظهار داشت: این مساله جای نگرانی دارد و امیدواریم با عملکرد خوب فرماندار جدید این دغدغه بی‌رنگ شود.

وی دغدغه اصلی مسوولین را خدمت به مردم دانست و افزود: باید فضایی ایجاد شود که مردم و گروه‌های سیاسی و احزاب بتوانند نقد کنند.

وی افزود: کسی که در دولت تدبیر و امید در کردستانی که ۷۲ درصد آرا مردم به این دولت بود، مسوولیت قبول می‌کند باید حامی ارزش‌های انقلاب اسلامی و مجری سیاست‌های دولت باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت باید در جریان تمامی امور ادارات باشد و برآن نظارت کند، گفت: بر اساس بخشنامه جدید، اگر فردی بدون هماهنگی استاندار منصوب شود، فرماندار مجاز است که او را نپذیرد.

وی تکیه‌گاه مردمی در کنار اقتدار نیروهای مسلح مقتدر و لطف خدا را عامل اقتدار ایران اسلامی اعلام کرد و افزود: اگر این سه ارزش کمرنگ شود، شکننده می‌شویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یکی از معضلات استان را پروژه‌های نیمه‌تمام معرفی کرد وافزود: این طرح‌ها سال‌هاست که وجود دارد و امیدواریم به زودی به سرانجام برسد.

خوش‌اقبال با اشاره به ظرفیت‌های مناسب اقتصادی در قروه به ویژه در بخش‌های گردشگری، معدن و کشاورزی گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب ، زمینه انجام کارهای مناسب و در شان مردم فراهم شود.

در این نشست از خدمات پرویز کولانی تقدیر و موحد امان‌اللهی به عنوان فرماندار جدید قروه معرفی شد.

انتهای پیام/ د م

عزل و نصب‌های بدون هماهنگی با فرماندار مجاز نیست

 

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.