برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه بزرگ و کوچک در هفته نکوداشت اصفهان

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امسال در هفته فرهنگی اصفهان۱۸۰ عنوان برنامه بزرگ و کوچک در ۲۰۰ محله شهر اصفهان برگزار می‌شود.

حمید دهقانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: برنامه های هفته فرهنگی اصفهان که از سوم اردیبهشت ماه آغاز شده، تا نهم این ماه ادامه خواهد داشت، شامل جشنواره های موسیقی، تئاتر خیابانی و محیطی و فستیوال‌های غذا و ... است.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در این دوره هفته فرهنگی اصفهان، متمرکز بر پتانسیل محلات شهر و خواسته‌های فرهنگی مردم باشیم، افزود: امسال ۱۸۰ عنوان برنامه به عادلانه‌ترین شیوه ممکن در تمام مناطق ۱۵ گانه و ۲۰۰ محله شهر اصفهان برگزار می شود تا نیاز نباشد بخشی از مردم شهر برای استفاده از برنامه‌ها به بخش دیگری از شهر سفر کنند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در مدیریت جدید شهری اصفهان تلاش شده گروه‌های  کمتر دیده شده از جمله افراد توان‌خواه، زنان بی‌سرپرست، کودکان اوتیسمی و کودکان بدسرپرست، در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان حضور یابند و در دوره‌های بعدی در اتاق های فکر، از پیشنهادات این قشر در برگزاری برنامه‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان ۱۰ برنامه فرهنگی شامل موسیقی و نمایش‌های محیطی و خیابانی، جشن‌های کودکانه و برنامه‌های متنوع ورزشی در گذر فرهنگی چهارباغ اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این محور همچنین ۱۰ برنامه اجتماعی در حوزه سلامت، فیزیک، هوای پاک، «هر گوشه هر کجا سلامتی برپا» برگزار می‌شود.

دهقانی تصریح کرد: برای برگزاری برنامه‌های مختلف، نظرسنجی‌هایی از مردم انجام و بر اساس تحلیل نظرات دریافت شده، برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که شهروندان چگونه از جزییات برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان باخبر می‌شوند؟ گفت: اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از طریق بیلبوردهای شهری، فرهنگسراها و ارسال پیامک انجام شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از عموم شهروندان دعوت کرد تا در برنامه‌های متنوع هفته فرهنگی اصفهان شرکت کرده و  بر غنای آنها بیفزایند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.