بهره برداری از پروژه سیگنال رسانی ایستگاه خرسلو اردبیل

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: پروژه سیگنال‌رسانی در ایستگاه خروسلوی اردبیل با عنایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداوسیما و مسئولان این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

علی ملااحمدی ،مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد،در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: متاسفانه پروژه سیگنال‌رسانی در ایستگاه خروسلوی اردبیل در گذشته با مشکلاتی مواجه بود که هم اکنون این پروژه آماده بهره‌برداری بوده که با عنایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداوسیما و مسئولان این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: وزش باد شدید به دکل صدا و سیما در برخی مناطق استان اردبیل خساراتی وارد کرده که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت مسئولان این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل با اشاره به آغاز نزدیک بودن جام جهانی فوتبال گفت: انتظار می رود مشکلات پوشش تصویری و رادیویی برخی مناطق شمال استان تا زمان مورد نظر برطرف شود و در این زمینه نگرانی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ع

برطرف شدن مشکلات پوشش تصویری و رادیویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.