بودجه امسال همدان ۱۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال اعلام شد

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه بودجه امسال همدان ۱۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال است گفت: این میزان با رشد 11 درصدی در مجلس مصوب شده است.

بودجه امسال همدان ۱۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال اعلام شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛سید مهدی وفایی معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان در شورای برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه بودجه امسال همدان 12 هزار و 225 میلیارد ریال است، گفت: 445 میلیارد تومان کل اعتبارات عمرانی استان در سال 97 است.

وی بیان کرد: مجموع اعتبارات سال 96 استان همدان در تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 284 میلیارد تومان بوده که 65 درصد تخصیص اعتبار داشتیم و از محل سایر ردیف‌ها 309 میلیارد تومان استان در اختیار داشته که 33.7 درصد تخصیص داشتیم و در مجموع اعتبارات تملک دارایی استان 593 میلیارد بوده که 48.7 درصد تخصیص یافته است.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای استان گفت: برای حقوق و مزایای 141 میلیارد تومان اعتبار داشتیم و از سایر نیز 108 میلیارد بوده که 120 درصد تخصیص یافته و اعتبار اول سال 220 میلیارد تومان بوده که در پایان سال به 250 میلیارد تومان افزایش یافته است. 149 میلیارد اعتبارات بند "و" و  230 میلیارد تومان در بحث سایر اعتبار داشتیم.

وفایی بیان کرد: برای حقوق و مزایای کارکنان دولت 266 میلیارد تومان برای استان در سال 97 مصوب شده، جمع اعتبارات هزینه ای 266 میلیارد تومان و تملک اعتبارات سرمایه ای استان در مجموع 445 میلیارد تومان کل اعتبارات عمرانی استان است.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان اظهار داشت: در بحث درآمدها در 96، به میزان 602 میلیارد بوده که امسال به 632 میلیارد افزایش یافته و 5 درصد افزایش یافته است.

وفایی اعلام کرد: در بحث وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی 11 میلیارد و 500 میلیون تومان برای این حوزه در استان همدان، 264 میلیارد تومان  اعتبارراه و شهرسازی استان و برای شرکت آب و فاضلاب استان 58 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: برای پرداخت تسهیلات مالی خارجی 30 میلیارد دلار اعتبار پیش بینی شده است دولت یک میلیارد دلار از آن را می تواند به منظور تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و غیره به بانک ها تخصیص دهد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: پاداش پایان خدمت تمام نیروها تا پایان سال 97 پرداخت شده و تنها بخشی از 96 باقی مانده است.

انتهای پیام/غ

اعلام بودجه سال 97 در همدان

 

برچسب ها: وزارت کشور ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.