تدارک برای استفاده بیشتر از ظرفیت و استعداد هنرمندان در شبکه آفتاب +عکس

روسای انجمن‌های هنری استان مرکزی در نشست تعاملی میهمان شبکه آفتاب شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به منظور تعامل شبکه آفتاب با هنرمندان استان مرکزی مدیرکل و معاونان شبکه آفتاب با روسای انجمن‌های هنری استان در نشستی با یکدیگر دیدار کردند.

در این نشست نمایندگان انجمن‌های شعر و موسیقی، هنر‌های تجسمی، نمایشی و سینمای جوان خواستار همکاری بیشتر با صداوسیما در جهت آموزش و فرهنگ سازی در جهت اعتلا فرهنگ و هنر در جامعه شدند.

معاونان شبکه آفتاب هم در این نشست آمادگی خود را برای همکاری با انجمن‌های هنری و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی و پتانسیل انجمن‌های هنری اعلام کردند.

باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه ملی بهره برد

امیر هوشنگ آذر دشتی مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی دراین نشست گفت: ارتباط بین هنر و رسانه ارتباطی عمیق و وسیع است و باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و استعداد‌های هنرمندان در رسانه ملی بهره برد.

آذردشتی افزود: با همفکری و تعامل بین صداوسیما و انجمن‌های هنری استان می‌توان بستر‌های مناسبی در رسانه ملی ایجاد کرد تا مخاطبان با هنر‌های سنتی و بومی محلی آشنا شوند.

وی اضافه کرد: تعامل بین رسانه و هنر می‌تواند باعث تهیه و تولید برنامه‌های جذابتر در صداوسیما و متناسب با سلیقه مخاطبان شود.

مدیرکل صداوسیمای استان مرکزی ادامه داد: برنامه ترنم بهاری، نگارستان و چهارفصل از جمله برنامه‌هایی است که در شبکه آفتاب با ۳۵ درصد مخاطب در بخش صدا و ۷۰ درصد مخاطب در بخش سیما به معرفی انواع هنر‌ها و انواع موسیقی‌ها می‌پردازد.

تدارک برای استفاده از ظرفیت و استعداد هنرمندان در رسانه ملی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.