سارق اماکن خصوصی در دام پلیس بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل  گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ جعفری، گفت : پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه نظیر سیم و کابل برق، لوازم منزل  کشف شد.

فرمانده انتظامی بابل افزود :، متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغ‌ها و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با بیان این که متهم، اموال سرقتی را با هماهنگی یک مالخر اموال مسروقه در تهران به فروش می‌رساند، گفت: تلاش برای کشف سایر اموال سرقت شده و دستگیری همدست وی ادامه دارد.

سرهنگ جعفری  افزود :  متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب نسبت به نصب دوربین مداربسته و سایر تجهیزات ایمنی در منزل، محل‌های کار و فعالیت خود اقدام کنند و در صورت مشاهده افراد ناشناس و هرگونه مورد مشکوک در محل زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 انتهای پیام /آ

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار