افتتاح ۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس

۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مهران جلائی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: ۱۱۰ سامانه فنی رادیو تلویزیونی صداوسیمای مرکز خلیج فارس به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سامانه ها در مراسمی با حضور رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری سازمان صداوسیما، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صداوسیما و استاندار و نمایندگان استان هرمزگان بهره برداری شدند.
 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این مراسم گفت: این سامانه‌ها با اعتبار ۹ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.
مهران جلائی افزود: ۹۴ سامانه فرستنده تلویزیونی دیجیتال از مهم‌ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
وی افزود: با بهره برداری از این ۹۴ سامانه ۸۵ هزار نفر از امکان دریافت ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در نقاط مختلف استان بهره‌مند شدند.
جلایی گفت: سه دستگاه فرستنده رادیویی اف ام پرقدرت ۱۰ کیلووات نیز برای پوشش سه شبکه رادیویی فرهنگ، پیام و قرآن با پوشش جمعیتی برای جمعیت بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰ هزارنفردر شهرستان‌های بندرعباس، میناب و قشم امروز به بهره برداری رسید.
مدیرکل صدا وسیمای خلیج فارس گفت: هفت ایستگاه تلویزیونی جدید در نقاط بدون پوشش شهرستان‌های بشاگرد، جاسک، بندرلنگه و رودان برای پوشش ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال برای جمعیت هفت هزار نفری نقاط محروم این شهرستان‌ها نیز امروز به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این طرح‌ها پوشش دیجیتال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا وسیما در استان هرمزگان به ۹۷ درصد رسید.

انتهای پیام/ر

پوشش ۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در نقاط محروم هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.