معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از صدور مجوز احداث مجتمع گردشگری دهکده سبز در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری، در جلسه‌ای که در مجتمع کشت و صنعت خرم‌آباد تشکیل شد با بیان اینکه مجوز احداث مجتمع گردشگری دهکده سبز تا هفته آینده توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان صادر خواهد شد، ادامه داد: در راستای زیباسازی، فضای سبز حریم جاده ورودی مجتمع گردشگری مسیر جاده خرم‌آباد- خوزستان با نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایجاد می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح توسط مجتمع کشت و صنعت اجرا و نگهداری شده، اما حق مالکیتی برای آن ایجاد نمی‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با توجه به حجم بالای ترافیک و خطر ساز بودن مسیر جاده خرم‌آباد- کوهدشت بر ضرورت احداث تقاطع غیر هم‌سطح برای راه دسترسی به روستا‌های اطراف، شرکت پتروشیمی، شهرک صنعتی شماره ۲ و کشت و صنعت تاکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تا هفته آینده در خصوص تامین اعتبار و ارائه طرح اجرایی آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

امیری با اشاره به آزادسازی مسیر و همچنین حریم جاده کشت و صنعت توسط اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای استان، تصریح کرد: عملیات احداث این طرح توسط شرکت کشت و صنعت انجام می‌شود، بر این اساس مشاور این طرح باید طرح خود را جهت بررسی تا هفته آینده ارائه دهد.

انتهای پیام/د

صدور مجوز احداث مجتمع گردشگری دهکده سبز

برچسب ها: گردشگری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.