رئیس کل دادگستری گلستان از پیگیری ویژه پرونده قتل دختر پنج ساله در روستای گری آق قلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  دادستان آق قلا موظف شد به صورت ویژه پرونده قتل دختربچه ۵ ساله روستای گری آق قلا را رسیدگی و نتیجه را به اطلاع افکارعمومی برساند.

وی افزود: قاتل در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و  انتقامجویی را انگیزه‌ قتل این کودک بی گناه عنوان کرده است.

هاشمیان ادامه داد: قاتل در بازجویی‌ها اعلام کرده، برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده بود، اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شد و هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام دختربچه را که از بستگان این خانواده بود ربود و پس از انتقال به انبار خانه‌ی یکی از روستاییان که در منزل نبودند، وی را خفه کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین گفت: به گفته قاتل وی قصد دفن کردن جنازه در زمین‌های اطراف روستا را داشته که با شنیدن صدای بلندگوی مسجد روستا واعلام مفقودی کودک، از این تصمیم منصرف و جنازه را در انبار همان خانه‌ای که کودک را کشته رها کرده و از روستا خارج میشود.

وی افزود: قاتل هم اکنون در زندان است و رسیدگی به پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا ادامه دارد.

هاشمیان تاکید کرد: دستگاه قضایی پرونده‌های این چنینی را با حساسیت ویژه دنبال می‌کند و به زودی با تکیمل تحقیقات، کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه ارسال خواهد شد.

سلاله یلمه دختر پنج ساله ترکمن که ساکن روستای گری شهرستان آق قلا بود دیروز مفقود و حوالی بعدازظهرهمان روز  جسدش در یک انبار متروکه و قدیمی پیدا ومرد ۴۰ ساله‌ای در این زمینه دستگیر شد.

تشییع جنازه سلاله امروز با حضور گسترده مردم و مقام‌های مسئول برگزار شد.
 
انتهای پیام/فا
 
 

 قاتل کودک پنج ساله گلستانی به انگیزه قتل اعتراف کرد

برچسب ها: قتل ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار