خیلج فارس همیشه با همین نام بوده وبا همین نام آرسته خواهد ماند

امام جمعه یاسوج با بی نتیجه دانستن تلاس کشور ها‌ی عربی و دوستان ناخلفشان برای تغییر نام خلیج فارس اضافه کرد: این خلیج به نام فارس آراسته خواهد ماند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حجت الاسلام والمسلمین حسینی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه به دهم اردیبهشت روز خلیج فارس اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر دشمنان متوهم جمهوری اسلامی ایران به دنبال جعل نام این خلیج بودند در حالی که اسناد موجود در داخل و خارج از کشور صحت نام خلیج فارس را گواهی می‌کند.

وی با بی نتیجه دانستن تلاس کشور ها‌ی عربی و دوستان ناخلفشان برای تغییر نام این خلیج اضافه کرد: این خلیج به نام فارس آراسته خواهد ماند.

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش به اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) اشاره کرد و گفت: این جوان ولایت پذیری را با نثار جان خود مورد تاکید قرار داده است و جوانان جامعه دینی ما باید برای رستگاری با الگو قرار دادن فرزند امام سوم شیعیان باور‌های خود را با موضوع مهم ولایت پذیری آمیخته کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود منجی عالم بشریت اشاره کرد و افزود: کار ناتمام همه انبیاء و امامان معصوم برای برقراری حکومت عدل با ظهور دوازدهمین اختر سپهر ولایت و سروری به اتمام میرسد و حکومت وعده داده شده توسط پیامبر اسلام و انبیاء الهی و امامان معصوم محقق خواهد شد.

خطیب جمعه یاسوج همچنین به سالروز شهادت شهید متفکر آیت الله مرتضی مطهری به دست گروهک منحرف فرقان اشاره کرد و گفت: خدمات این عالم مجاهد برای روشنگری جامعه به ویژه قشر جوان از آن بزرگوار چهره‌ای مانا در تاریخ این مرز و بوم ترسیم کرد.

وی به روز معلم اشاره کرد و ادامه داد: تکریم معلم در همه‌ی جوامع نشان دهنده‌ی جایگاه والای این قشر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین نهم اردیبهشت روز شورا‌ها را گرامی داشت.

انتهای پیام/د

نام خلیج فارس آراسته خواهد ماند.

برچسب ها: نماز جمعه ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.