رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در کرمانشاه:

کرمانشاه از ابتدای انقلاب تا کنون مظهر ایستادگی و مقاومت است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به غیر قابل تغییر بودن راهبرد جمهوری اسلامی گفت: رمز پیروزی ایران اتکاء به اسلام و مردم است.

استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب تا کنون مظهر ایستادگی و مقاومت بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سرلشکر محمدحسین باقری  رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز جمعه در مراسم افتتاحیه راهیان نور کشور که با صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز سرپل ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه از ابتدای انقلاب تا کنون مظهر ایستادگی و مقاومت بوده و هنوز هم جوانان این دیار در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در خط مقدم هستند. این منطقه بازی دراز وجب به وجبش گواه این رشادتهاست.

سرلشکرباقری ادامه داد: راهپیمایی پرشکوهی که هرسال در این مکان مقدس به همت و مهمانپذیری مردم کرمانشاه برگزار می شود یک راهپیمایی اربعین است، یک راهپیمایی برای همدردی با مظلومان عالم است، یک راهپیمایی برای حمایت از رانده شده ها از سرزمین های اشغالی است.

وی بیان  کرد: کرمانشاه سرزمین بی بدیلی در ایران اسلامی است که با امکانات خدادادی اش می تواند بهشتی در سینه ستبر ایران باشد. منطقه ای که برادران شیعه و سنی و اهل حق در آن دست در دست هم با خصلت پهلوانی خود در صحنه های مختلف ایستاده اند. مردمی که به تقدیر الهی سال گذشته دچار حادثه زلزله شدند و مردم ایران قدردان این ایستادگی ها هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن همواره سعی داشته است به هر وسیله ای که شده به این منطقه نفوذ کرده و استان کرمانشاه را تصرف کنند، از رژیم بعث گرفته تا منافقین کوردل اما مردم مسلمان و مقاوم ایران لشکرهای تا بن دندان مسلح به پول و سلاح غربی- عربی را به قدرت عقب راندند.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: اگر امروز امنیت پایدار داریم و دولتمردان ما در سایه این امنیت به توسعه کشور می پردازند مرهون شهدا و ایثارگرانی است که با جان خود آن را به ارمغان آوردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور میلیونی مردم در یادمان های عملیاتی جنگ تحمیلی گفت: این شوخی نیست که سالانه ۶ میلیون نفر از یادمان های جبهه دیدن می کنند و به قصد زیارت از خاک این مناطق تبرک می جویند. این یک اتفاق مهم است که در سال گذشته تا کنون بیش از یک میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس در غرب کشور و کرمانشاه دیدن کرده و زیارت کرده اند.

انتهای پیام/ز

بازدیدبیش از یک میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس در غرب کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.