فلاح زاده: عملکردم در این بازی قابل قبول بود/ همه جوره از پیکان سرتر بودیم

دروازه بان تیم سایپا گفت: خوشبختانه در بازی امروز توانستم نسبت به دیدار‌های گذشته بازی به مراتب بهتری را ارائه دهم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد فلاح زاده درباره بازی ساپیا و پیکان گفت: خوشبختانه در بازی امروز توانستم نسبت به دیدارهای گذشته بازی به مراتب بهتری را ارائه دهم و این سه امتیاز را به تمام کارمندان باشگاه سایپا هدیه می دهم.

او ادامه داد: خیلی خوسشحالم که توانستم با عملکرد خوبم خوشحالی را به هواداران تیممان بدهیم.

فلاح زاده درباره پیروزی تیم های استقلال و ذوب آهن در هفته پایانی و شانس کم این تیم برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا گفت:من زمانی که وارد رختکن شدم متوجه شدم آنها در بازی هایشان پیروز شده اند.ما خیلی امید داشتیم تا سپاهان و نفت برابر حریفانشان نتایج لازم را کسب کنند تا سهمیه آسیایی خود را قطعی کنیم اما اکنون هم امیدمان به خداست تا ان‌شاالله بتوانیم ما هم آسیایی شویم.

دروازه بان سایپا ادامه داد: بازی خوبی بود خدا را شکر توانستیم 2 گل در نیمه اول بزنیم و همه جوره از تیم حریف بهتر بودیم که چند موقعیت هم از دست دادیم.از طرف دیگر با توجه به اینکه در زمین حریف بازی می کردیم در نیمه دوم طبیعی بود که آنها هجومی‌تر بازی کنند و ما هم چاره ای جزء عقب نشینی نداشتیم.

فلاح زاده در خصوص عملکردش در این فصل گفت: اگر تلاش کنید و زحمت بکشید، یک جاهایی نتیجه‌اش را می‌بینید امسال خیلی زحمت کشیدم و تشکر ویژه‌ای هم از بهزاد غلامپور مربی دروازبان های تیممان دارم که این فصل برای من و اخباری خیلی زحمت کشید. توانستم با تمرینات مدرن بهتر شوم و خدا را شکر امرزو توانستیم این سه امتیاز را به کارکنان ساپیا هدیه دهیم.

گلر درباره رقابتش با اخباری در این فصل گفت: از علی دایی که لطف کردند و به من بها دادند و از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ من پیش از این تجربه رقابت با گلرهای زیادی طی فصول اخیر داشتم، ابتدای فصل اگر فکر می‌کردم نمی توانم در این تیم بازی کنم، قطع به یقین شک نداشته باشید درنگ نمی کردم یک لحظه هم در سایپا نمی‌ماندم ولی خدا را شکر توانستم امیدهایم را زنده کنم.

انتهای پیام/

اظهارات فلاح زاده درباره پیروزی سایپا بر پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار