ترابی: باشگاه قدر ما را ندانست/ دوست دارم در اروپا فوتبالم را دنبال کنم

هافبک تیم سایپا گفت: نتایج به چشم مسئولان تیم نیامد و باشگاه قدر بازیکنان را ندانست و متاسفانه هیچگونه کمکی به ما نکردند.

ترابی:باشگاه قدر ما را ندانست/دوست دارم در اروپا فوتبالم را دنبال کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ترابی هافبک سایپا بعد از گلزنی برابر پیکان گفت: برای ما بازی خوبی نبود و به نظرم امروز در زمین خوب نبودیم اما با این حال توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. منتظر بازی استقلال در جام حذفی هستیم تا تکلیف ما مشخص شود. امیدوارم بتوانیم به عنوان تیم چهارم، سهمیه آسیا را برای فصل آینده کسب کنیم.

ترابی در ادامه درباره پیشرفت سایپا نسبت به فصل گذشته گفت: معتقدم امسال سایپا خیلی خوب نتیجه گرفت و بازیکنان خیلی خوبی در تیم ما حضور داشتند که البته از تجربه بالایی برخوردار نبودند. فوق العاده بودیم اما نتایج به چشم باشگاه نیامد و باشگاه قدر بازیکنان را ندانست و متاسفانه هیچ گونه کمکی به ما نکرد. امیدوارم حداقل اینکه توانستیم رتبه چهارم را کسب کنیم یک پاداشی را برای بازیکنان در نظر بگیرند. امسال خیلی اذیت شدیم اما امیدوارم مشکلات حل شود.

او در واکنش به این موضوع که آیا برای فصل آینده حضورش در تراکتورسازی قطعی است یا خیر، گفت: خدمت برای من یک معضل است اما هنوز تصمیم نگرفتم. دوست دارم جایی به فوتبالم ادامه دهم که بتوانم پیشرفت کنم. اولویت برای من بعد از سربازی، رفتن به اروپا است و اگر پیشنهاد خوبی باشد، مطمئنا می روم و اگر نبود، دوست دارم جایی باشم که بتوانم پیشرفت کنم و هدف های مهم تری را دنبال کنم.

ترابی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد اروپایی دارد، گفت: فعلا خبری ندارم و امروز آخرین بازی لیگ بود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام/

اظهارات ترابی درباره بازی سایپا و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار