در جلسه سرمایه گذاران خارجی؛

آمادگی چینی‌ها برای سرمایه گذاری در سمنان

سرمایه گذاران چینی، آمادگی خود را برای حضور در بخش صنایع کک سازی و پتروشیمی استان سمنان اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان در جلسه سرمایه گذاران خارجی که با حضور سرمایه گذاران چینی برگزار شد گفت: در همایش بین المللی سرمایه گذاران که آذر ماه 96 در تهران برگزار شد، تفاهم نامه همکاری در زمینه کک سازی و صنعت پترو شیمی بین سمنان و چین منعقد شد و تیم سرمایه گذاران این کشور،  در سمنان در خصوص مجوزهای لازم تبادل نظر می کنند.
امیر خلیلی خواه از آغاز پروژه خط تولید جدید روغن های درجه دو و سه خودرو در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون این روغن ها از خارج وارد کشور میشد که با اجرای این پروژه در تامین بخش قابل توجهی از این ماده خودکفا خواهیم شد.
وی گفت: اجرای یان طرذح با کمک سرمایه گذاران چینی در سمنان بیش از 400نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند و برای تجهیز این پروژه به 320میلیارد تومان سرمایه نیاز است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با تاکید بر پیشرفت های اقتصادی چین درزمینه صنعت کک سازی گفت: آمادگی لازم برای انتقال تکنولوژی و تجهیزات مدرن این صنعت را از این کشور داریم.
خلیلی خواه افزود: تولیدات کارخانه های کک سازی استان به روش سنتی است که با صنعتی شدن و استفاده از تکنولوژی با افزایش بهروری اشتغال پایدار نیز حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.